torstai 17. tammikuuta 2013

Uutta ulkoasua

Jee, mä onnistuin edes saamaan sen sinisen kauheen taustan pois ja muutettua muutenkin vähän tätä ulkoasua siedettävämmäksi. En vaan oo vielä perehtyny tähän niin hyvin, että osaisin vielä laittaa tohon kuvia. Pitää opetella se joku toinen päivä. On tää nyt ainaki vähän parempi ku se edellinen valmispohja.

Äsken hain postit niin huomasin et mulle on tullu kunto plus lehti. En ees muista et olisin alkanu tilaamaan sitä mut nähtävästi oon. Siispä seuraavat kuus numeroo mulle tulee sitte kunto plussaa :D Must tuntuu et oon joskus tilannut ton lehden, jos siin on ollu joku kiva tilaajalahja, mut se selvii sitte kuukauden päästä, koska ei tossa sanota muuta, ku et se lahja lähetetään mulle kuukauden kuluttua.. sitä odotellessa ! Alan heti selailemaan tota lehteä, jos siel olis jotain hyödyllistä ja mielenkiintosta tietoa mulle :))

     weheartit.com



2 kommenttia: