tiistai 18. kesäkuuta 2013

Täällä taas !!

Maaliskuun jälkeen en ookkaan kirjotellut tänne, mutta nyt aattelin, että olis kiva jatkaa tän kirjottelua, koska nyt olis tarkotus pudottaa kiloja, jotta kehtais olla rannallakin. Kävin aamulla vaa'alla, joka näytti 76.3kg. Äsken kävin kehonkoostumusvaa'alla ja nyt illalla paino olikin 77.3kg, hui ! Parempaan suuntaan kuitenkin ollaan menossa, koska musta tuntuu, että pitkästä aikaa oon saanu itteäni vähän niskasta kiinni. Ainakaan tänään en oo vielä sortunut herkkuihin, mitä nyt muutaman jogurttimuron otin suoraan pussista kun teki makeaa mieli.

Kävin tänään myös lenkillä, ihan kävellen vaan, mutta meni siinä noin 1.5 tuntia. Huomenna pyöräilen töihin tai meen rullaluistimilla, kumpaa vaan tekee aamulla mieli.

Kyllä toi kehonkoostumuskin on tässä reilu kuukaudessa vähän muuttunut. Emmä tiedä noista luvuista, onko ne luotettavia, mutta vaaka on sama, joten tietää ainakin että parempaan ollaan suuntaamassa.

(Before) 2.5.2013 vs.  after (18.6.2013)

Paino 79.7kg/77.3kg -2.4kg 
Rasva% 27/26.3 -0.7
Neste% 54.0/54.5 +0.5
Lihas% 36.6/36.9 +0.3
BMI 26.9/26.1 -0.7

Normaalipainoinen oon noin 72-74 kiloisena eikä sinne enää kovin pitkä matka ole, pitää pysyä vahvana. Pelkkä herkkulakko auttaa pitkälle. Rasvaprosentti on normaalin ihan ylärajoilla nyt, koska naisen rasvaprosentti on korkea, jos se on yli 27.1%. Nesteet mulla on aina ollut kunnossa, ikinä ei oo kroppa ollut kuiva. Alle 45 % nesteitä kehossa on huono ja 45-60 % on hyvä. Lihasten normaaliosuus naisella on 35-41 % joten sekin mulla on normaali, tosin vois vähän tulla lisääkin ja rasvaa lähteä. Katotaan sitten ens viikolla uusiksi !

Ruokapäiväkirja

kolme maitokahvia, iso fetasalaatti(vesimelonia, jäävuorisalaattia, fetaa öljyssä noin 10kpl, salaatinkastiketta 1-2rkl, kirsikkatomaatteja, kurkkua), 2 paahtoleipää(kevyt margariinilla ja juustolla), pieni banaani, novelle maustettua kivennäisvettä 5dl ja light limuja, vielä illemmalla syön kulhollisen fitness yoghurt muroja kevyt maidolla.