Mietin oikeesti miljoona kertaa, että kehtaanko edes postata tätä tänne.. mua nolottaa ja hävettää... kuinka mä voin vaan maata, ihan oikeesti, maata, koko päivän, tekemättä YHTÄÄN MITÄÄN !?! Oon oikeestaan vaa tuijottanu kattoon ja istunu paikallaan..Mua vaan ahdistaa tää saamattomuus ja nyt mietin tulevaisuutta ja mussutin noita karkkeja..ja jäätelöä.....ja limua.....öööööö ja nyt havahduin siihen et ei täst tuu mitään taaskaan.. älkää kauhistuko niin paljon ku mä ite...
Aamupala klo 10:
Olin vaa tänään taas niin saamaton, että jäi liikunnat melkeen kokonaan:
maitokahvi, täysjyväleipä margariinilla, juustolla ja kurkulla, rasvatonta jogurttia proteiinijauheella ja puolikkaalla banaanilla
välipala klo 13:30:
piparinmakuinen proteiinipatukka, proteiinijuoma(protskujauhetta 2-3rkl, rasvatonta maitoa noin 2dl, puolikas banaani, rasvatonta jogurttia desi), täysjyväleipä margariinilla, juustolla ja kurkulla.
päivällinen klo 16:
soijarouhe, uuniperunat, keitettyjä porkkanoita, ketsuppia, paistettua sipulia, juustoa
illalla klo 19:
proteiinipatukka, piparminttu jäätelöä 100g maidolla, soijarouhetta ketsupilla
lisää ruokaa klo 22: aakkosia kourallinen, ruisleipä margariinilla ja juustolla, pepsi maxia
päivällinen klo 16:
soijarouhe, uuniperunat, keitettyjä porkkanoita, ketsuppia, paistettua sipulia, juustoa
illalla klo 19:
proteiinipatukka, piparminttu jäätelöä 100g maidolla, soijarouhetta ketsupilla
lisää ruokaa klo 22: aakkosia kourallinen, ruisleipä margariinilla ja juustolla, pepsi maxia
Olin vaa tänään taas niin saamaton, että jäi liikunnat melkeen kokonaan:
Kotitreeniä:
-erilaisia vatsoja(kiertoja, hooveria, rutistuksia jne.), selkiä(rutistuksia, maastavetoa+soutua jne.), käsipainoilla ja ihan omalla kehonpainolla hauista, olkapäitä, ojentajia ja rintaa vähän.

prismasta: 6kpl/10e ja vitamiinit 4e/prk
Tiedän ton tunteen, sillä itsellä sama.. Tää päivä meni ihan överiks syömisien suhteen :/
VastaaPoistanii pistää harmittamaan, pitää tästä nyt oikeesti ryhdistäytyä. Aikuinen nainen sentään : D
VastaaPoista