Tänään mennyt kurkusta alas tälläset ruuat: maitokahvi x 2, fetasalaatti, 2 x ruisleipä(margariini, juusto), 2 x kauraleipä(margariini, juusto) + muutama haarukallinen pastaa kattilasta :''D & vähän illemmalla syödään perheen kanssa vielä munkit, jotka tuli äsken uunista ja kaffeeta niiden kanssa ;--)!! Ainniii ja kippasin mä siiderinki alas tänää .. edit: munkkeja meni sittenki 1,5kpl :oo ja lisäks cola zeroo ja pikkunen omena.
Liikuntaa en oo ollenkaa harrastanu, koska tulin vasta äsken kotiin. Tarkotus ois illalla kuitenki tehä ihan jotain pikku kuntoilua, lähinnä vatsoja, selkiä, käsiä & ehkä nopeelle lenkille jos ehtii !
Äsken hain postin ja siel oli joku clucodiet, ööö "laihdutusvalmiste?", josta sitte piti maksaa postimaksut, en totakaan muistanu tilanneeni, joten siitä on varmaanki aika kauan ku oon sen tilauksen laittanu. Peruin sen kuitenki heti, koska eipä ne oikeestaan mitään tarpeellisiä oo tällä hetkellä. Mä vaan aina tilailen kaikkee hetken mielijohteesta. Mut onneks tossa nyt oli vaan postikulut maksettavana, joten ei niin väliä jossen sitä koskaan tuu kokeilemaankaan.
nyt kuitenki katon koneelta "Jutta ja puolen vuoden dieetit", joka tulee tänään telkkarista ja sen jälkeen kahvit, lihaskunto ja sitte rentoudun helmikuun cosmon parissa ;--) edit: lähinki extemporee autolla nopeesti shoppailemaan uusia juttuja mitä löysin cosmoa selaillessa, nyt katon salkkarit, jutta ja puolen vuoden superdieetit ja luen kokeisiin ja kuntoilen sitten.. Huomenna kuitenki salille !

Moii!
VastaaPoistaAjattelin laittaa ton blogin nyt hetkeksi ihan kutsuttujen lukijoiden luettavaksi, mutta en osaa kutsua sua sitä lukemaan. Osaisitko olla avuksi? :)
hei!!
VastaaPoistaMä en oo ikinä ite laittanu blogia pelkästään tietyille lukijoille avoimeksi, mutta vähän tsekkailin tuolta, että miten se vois mahdollisesti toimia. Eli mulla ainakin näkyy tuolla "asetukset" kohta, sieltä "perus" ja ihan alas selatessa tulee se "lukijat" kohta, jossa oli mun muistaakseni vaihtoehtoina jotain "kaikki", "vain blogin ylläpitäjät" ja "tietyt henkilöt"<--siihen kohtaan raksi, ja siinä alhaalla oli "lisää henkilö/lukija tms" ja luulen, että siihen sitten laitettais esim. mun blogin osoite vai pitääköhän mun klikata jostakin sitte ku oot sulkenut sun blogin ja pyytää sua hyväksymään mut lukijaks ja sitte klikkaat hyväksy =)) tuli vähän sekava, mutta toivottavasti selvenee ! =)