lauantai 12. tammikuuta 2013

Nettishoppailut ja ens viikon treenit

Tuhlasinpa taas rahaa fitnesstukkuuun. Siellä on ainakin tällä hetkellä ilmaiset toimituskulut jos tilaa yli 75€:lla ja sain vielä kaupan päälle ilmasen fitnesstukun paidan, kun ostoksista kertyi yli 100€, ups. Ei mun pitänyt ostaa muuta kun alennuksessa ollut better bodys army toppi. Oon jo pitkään halunnut niiltä sellasen keltasen topin, mutta päädyinkin tohon harmaaseen armykuosiin, koska se oli vaan enemmän mua. Ja se oli siis -25% eli jäi maksettavaks joku 45€. Olisin tarttenu housutkin, mutta ne nyt jäi kun loppusumma olis jo mennyt yli budjetin. Mä ostin myös muutaman purkin rasvanpolttajia, jotka buustaa aineenvaihdunnan takasin käyntiin ja niiden lisäks tilasin vielä purkin "lihasten kasvattajia". Ostin myös uuden ihanan limen vihreen shakerin, mihin saa kaikki pillerit ja jauheet siihen kanteen. Esittelen noi sitten kun ne saapuu.

Huomenna en varmaankaan ehdi päivittelemään, mutta tiedossa ei oikeestaan oo mitään ihmeellistä. Lähinnä hengailua kaverin kanssa ja lenkki. Ihanaa saa nukkua pitkään ! Tein kuitenkin ens viikolle treenikalenterin valmiiksi ja tälläseltä se näyttäisi:

ma: bodypump 55min
ti: bodypump 55min, balance 55min
ke: juoksumatto 45min
to: juoksumatto 55min
pe: bodypump 55min, pilates 55min
la: vapaa
su: lenkki 1h, yogalates 55min



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti