sunnuntai 27. tammikuuta 2013

viikonloppuuu!

Ööö joo kiva viikonloppu oli, mut mitä mä taas ajattelin? Perjantai ja lauantai meni baarissa=ruokaa, juomaa, grilliruokaa, herkkui+tanssimista.. En astu jalallanikaan vaa'alle hah :D

Tän päivän ruuat kuitenki tässä:

4 x kauraleipä viipale(margariini, juusto), 2 x maitokahvi, 150g mangoa, proteiinipatukka 60g, 2 x karjalanpiirakka munavoilla, maitorahkaa noin 125g mustaherukkahillolla(2tl), protskujauheella 1rkl ja maito tilkalla, fetasalaatti

Huomenna alkaa uus (parempi!) viikkO! ;-)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti