Tän päivän ruuat kuitenki tässä:
4 x kauraleipä viipale(margariini, juusto), 2 x maitokahvi, 150g mangoa, proteiinipatukka 60g, 2 x karjalanpiirakka munavoilla, maitorahkaa noin 125g mustaherukkahillolla(2tl), protskujauheella 1rkl ja maito tilkalla, fetasalaatti
Huomenna alkaa uus (parempi!) viikkO! ;-)


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti