..mä meinaan eilen onnistuin hyvin ruokailuissa ja kävin lenkilläkin ! mutta tää päivä onkin asia erikseen -__- No kuitenkin tein sillon pari viikkoa sitte deadlinen et millon ekat kaks kiloo on lähteny ja se oli tänää ja se täytty, jehuu. Mut kuitenkin ku tulin koulusta kotiin ja kävin vaa'alla niin johan oli taas kiloja, pitänee huomen aamulla tarkistaa. Ehkä se johtu vaan vaatteista ja siitä et on juonut ja syönyt. Tää päivä lähti ihan lapasesta jo muutenki ja lisäks skippasin salitreenin ku ei vaan huvittanut mennä. Tänää ei paljon parane syödä mitään enää, koska äsken söin varmaa vuoden ruuat varastoon:
aamupala klo 7: vitamiiniporetabletti veteen, maitokahvi
lounas klo 11.30: makaronilaatikkoa ketsupilla, maitoa lasi
koulun jälkeen klo 15: 3 reissumies kauraleipää margariinilla, juustolla & kurkulla, raejuustoa n.1.5-2dl(+hilloa sen kanssa aika paljon+muuten vaan makeannälkään!!!!!), suklaakonvehti, 1dl mehua, pari rkl kaurapuuroa, hmm.. söinköhän viel jotain muuta...ei tuu mieleen mitään nytten..
Huh, onneks meil ei ollu karkkia/herkkuja kaapeissa lojumassa. Etin kaikki mahdolliset paikat ja löysin yhen konvehdin. Harkitsin jo reissua lähikauppaan, mut onneks pääsin yli tosta tunnevyörystä.
EDIT:
iltapala klo 22: mehukeitto(kevyt) n. 5dl, rahkaa n. 200g, proteiinijauhe 1rkl, jätti sämpylä(margariini, juusto), mandariini
Pelkään vähän, että se paino näyttää huomenna aamulla vähän enemmän kun tänään, mutta sunnuntaina toivon, että olis lähteny kilo tän päiväsestä painosta. Huomenna lenkille ja salille, koska tänään jäi sali välistä :-(
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti