..mä meinaan eilen onnistuin hyvin ruokailuissa ja kävin lenkilläkin ! mutta tää päivä onkin asia erikseen -__- No kuitenkin tein sillon pari viikkoa sitte deadlinen et millon ekat kaks kiloo on lähteny ja se oli tänää ja se täytty, jehuu. Mut kuitenkin ku tulin koulusta kotiin ja kävin vaa'alla niin johan oli taas kiloja, pitänee huomen aamulla tarkistaa. Ehkä se johtu vaan vaatteista ja siitä et on juonut ja syönyt. Tää päivä lähti ihan lapasesta jo muutenki ja lisäks skippasin salitreenin ku ei vaan huvittanut mennä. Tänää ei paljon parane syödä mitään enää, koska äsken söin varmaa vuoden ruuat varastoon:
aamupala klo 7: vitamiiniporetabletti veteen, maitokahvi
lounas klo 11.30: makaronilaatikkoa ketsupilla, maitoa lasi
koulun jälkeen klo 15: 3 reissumies kauraleipää margariinilla, juustolla & kurkulla, raejuustoa n.1.5-2dl(+hilloa sen kanssa aika paljon+muuten vaan makeannälkään!!!!!), suklaakonvehti, 1dl mehua, pari rkl kaurapuuroa, hmm.. söinköhän viel jotain muuta...ei tuu mieleen mitään nytten..
Huh, onneks meil ei ollu karkkia/herkkuja kaapeissa lojumassa. Etin kaikki mahdolliset paikat ja löysin yhen konvehdin. Harkitsin jo reissua lähikauppaan, mut onneks pääsin yli tosta tunnevyörystä.
EDIT:
iltapala klo 22: mehukeitto(kevyt) n. 5dl, rahkaa n. 200g, proteiinijauhe 1rkl, jätti sämpylä(margariini, juusto), mandariini
Pelkään vähän, että se paino näyttää huomenna aamulla vähän enemmän kun tänään, mutta sunnuntaina toivon, että olis lähteny kilo tän päiväsestä painosta. Huomenna lenkille ja salille, koska tänään jäi sali välistä :-(
keskiviikko 30. tammikuuta 2013
maanantai 28. tammikuuta 2013
28012013
Ruokapäiväkirja:
aamupala klo 9: pieni omena
lounas klo 12: 2 x kasvispihvi, riisiä, salaattia, currykastiketta
kuntosali noin 1h
päivällinen klo 17: maitorahkaa noin 200g(hilloa, maitoa, proteiinijauhetta), 2 x ruisleipä(margariini, juusto)
välipala klo 19: piparminttu kermajäätelöä 2 kulhollista(maitoa), 1 x kauraleipä viipale(margariini, juusto)
iltapala klo 21: pepsi max, kauraleipä viipale(margariini), proteiinipatukka 61g(suklaa-päärynä-vanilja <3)
aamupala klo 9: pieni omena
lounas klo 12: 2 x kasvispihvi, riisiä, salaattia, currykastiketta
kuntosali noin 1h
päivällinen klo 17: maitorahkaa noin 200g(hilloa, maitoa, proteiinijauhetta), 2 x ruisleipä(margariini, juusto)
välipala klo 19: piparminttu kermajäätelöä 2 kulhollista(maitoa), 1 x kauraleipä viipale(margariini, juusto)
iltapala klo 21: pepsi max, kauraleipä viipale(margariini), proteiinipatukka 61g(suklaa-päärynä-vanilja <3)
Taas motivaatiota !!
Jeeee, jotenki tuntuu siltä, että tänää taas sain takasin motivaation ja taas mennään, jeee ! Ja mä menin sinne vaa'alle, ei se niin paha ollukkaan, muttei hyväkään :-/ mut tästä taas eteenpäin. Toivottavasti tää viikko on parempi. Viime viikolla taisin liikkua tasan kaks kertaa ja lisäks totta kai tanssin baarissa. Tänään kuitenki salilta otin sellasen kortin, mihin kerätään leimoja ja niistä leimoista saa sitte palkinnon ;--) Tulee sitte käytyäki useemmin, ku ei haluu menettää niitä. Lisäks tänää oli vika päivä lukiota!!
sunnuntai 27. tammikuuta 2013
viikonloppuuu!
Ööö joo kiva viikonloppu oli, mut mitä mä taas ajattelin? Perjantai ja lauantai meni baarissa=ruokaa, juomaa, grilliruokaa, herkkui+tanssimista.. En astu jalallanikaan vaa'alle hah :D
Tän päivän ruuat kuitenki tässä:
4 x kauraleipä viipale(margariini, juusto), 2 x maitokahvi, 150g mangoa, proteiinipatukka 60g, 2 x karjalanpiirakka munavoilla, maitorahkaa noin 125g mustaherukkahillolla(2tl), protskujauheella 1rkl ja maito tilkalla, fetasalaatti
Huomenna alkaa uus (parempi!) viikkO! ;-)
keskiviikko 23. tammikuuta 2013
230113
Hejjjssan,
Tänään mennyt kurkusta alas tälläset ruuat: maitokahvi x 2, fetasalaatti, 2 x ruisleipä(margariini, juusto), 2 x kauraleipä(margariini, juusto) + muutama haarukallinen pastaa kattilasta :''D & vähän illemmalla syödään perheen kanssa vielä munkit, jotka tuli äsken uunista ja kaffeeta niiden kanssa ;--)!! Ainniii ja kippasin mä siiderinki alas tänää .. edit: munkkeja meni sittenki 1,5kpl :oo ja lisäks cola zeroo ja pikkunen omena.
Liikuntaa en oo ollenkaa harrastanu, koska tulin vasta äsken kotiin. Tarkotus ois illalla kuitenki tehä ihan jotain pikku kuntoilua, lähinnä vatsoja, selkiä, käsiä & ehkä nopeelle lenkille jos ehtii !
Äsken hain postin ja siel oli joku clucodiet, ööö "laihdutusvalmiste?", josta sitte piti maksaa postimaksut, en totakaan muistanu tilanneeni, joten siitä on varmaanki aika kauan ku oon sen tilauksen laittanu. Peruin sen kuitenki heti, koska eipä ne oikeestaan mitään tarpeellisiä oo tällä hetkellä. Mä vaan aina tilailen kaikkee hetken mielijohteesta. Mut onneks tossa nyt oli vaan postikulut maksettavana, joten ei niin väliä jossen sitä koskaan tuu kokeilemaankaan.
nyt kuitenki katon koneelta "Jutta ja puolen vuoden dieetit", joka tulee tänään telkkarista ja sen jälkeen kahvit, lihaskunto ja sitte rentoudun helmikuun cosmon parissa ;--) edit: lähinki extemporee autolla nopeesti shoppailemaan uusia juttuja mitä löysin cosmoa selaillessa, nyt katon salkkarit, jutta ja puolen vuoden superdieetit ja luen kokeisiin ja kuntoilen sitten.. Huomenna kuitenki salille !
tiistai 22. tammikuuta 2013
se paras osuus, voitto !
Tein nyt mulle tälläsen motivaattorin, että mitä saan, kun oon pudottanut tarpeeksi kiloja:
-2kg: kampaaja aika(värjäys+leikkaus)
-3kg: uudet korkkarit, jotkut värikkäät <3
-5kg: kehonkoostumusvaaka
-6kg: juoksukengät
-8kg: tatuointi
-9kg: uudet converset
Tonne asti kun päästään niin alan olee jo super onnellinen ja siitä eteenpäin palkkioks riittää vaan se, että vanhat vaatteet istuu täydellisesti ja on kesä vihdoinkin ! :-D

-2kg: kampaaja aika(värjäys+leikkaus)
-3kg: uudet korkkarit, jotkut värikkäät <3
-5kg: kehonkoostumusvaaka
-6kg: juoksukengät
-8kg: tatuointi
-9kg: uudet converset
Tonne asti kun päästään niin alan olee jo super onnellinen ja siitä eteenpäin palkkioks riittää vaan se, että vanhat vaatteet istuu täydellisesti ja on kesä vihdoinkin ! :-D

ruokaa ja liikuntaa
aamupala klo 12: proteiinipirtelö 5dl(maitoa n. 3dl, proteiinijauhetta n. 1.5rkl, 0.5 banaania, hedelmäpilttiä 75g), ruisleipä viipale margariinilla, juustolla ja kurkulla, maitokahvi
päivällinen klo 15.30: iso salaatti(salaatinlehtiä, kirsikkatomaatteja, kurkkua, ananaspaloja, savustettua lohta 100g, salaatinkastiketta 1-2rkl), maitoa 2dl
jälkkäri klo 16: proteiinipatukka(minttusuklaa 60g)
iltapala klo 18.30: kulhollinen muroja rasvattomalla maidolla, puolikas banaani, 1 rkl hilloa
lenkin jälkeen klo 22: itse tehty kaurakeksi, proteiinipirtelö 5dl(maitoa 3dl, pilttiä 50g, puolikas banaani, hedelmäjogurttia puol desiä), ruisleipä viipale(margariini, juusto, kurkku, tomaatti)
Liikunnat:
14km lenkki(kevyt hölkkä/kävely, kesto reilu 2h) ja käsipainotreeni kotona 15min
Paino on taas noussu ja tuntuu et vajoon vaan enemmän epätoivoon tän projektin kanssa ku mitään ei tapahdu ja tuloksia ei näy. Mut toisaalta turha tässä mitään kiirehtiä. Eiköhän ne tuu ajallaan.
Tavoitteena kuitenkin pudottaa kesään mennessä semmonen 10 kiloa ja saada lihasta kuitenki muutama kilo ;-) ja totta kai parempi kunto myös. Tänään päätin, että alan lenkkeillä hölkäten muutaman kerran viikossa. Ja lisäks salitreeniä noin kolme kertaa viikossa. Sitten ku on enemmän aikaa niin mahdollisesti salia enemmän !
päivällinen klo 15.30: iso salaatti(salaatinlehtiä, kirsikkatomaatteja, kurkkua, ananaspaloja, savustettua lohta 100g, salaatinkastiketta 1-2rkl), maitoa 2dl
jälkkäri klo 16: proteiinipatukka(minttusuklaa 60g)
iltapala klo 18.30: kulhollinen muroja rasvattomalla maidolla, puolikas banaani, 1 rkl hilloa
lenkin jälkeen klo 22: itse tehty kaurakeksi, proteiinipirtelö 5dl(maitoa 3dl, pilttiä 50g, puolikas banaani, hedelmäjogurttia puol desiä), ruisleipä viipale(margariini, juusto, kurkku, tomaatti)
Liikunnat:
14km lenkki(kevyt hölkkä/kävely, kesto reilu 2h) ja käsipainotreeni kotona 15min
Paino on taas noussu ja tuntuu et vajoon vaan enemmän epätoivoon tän projektin kanssa ku mitään ei tapahdu ja tuloksia ei näy. Mut toisaalta turha tässä mitään kiirehtiä. Eiköhän ne tuu ajallaan.
Tavoitteena kuitenkin pudottaa kesään mennessä semmonen 10 kiloa ja saada lihasta kuitenki muutama kilo ;-) ja totta kai parempi kunto myös. Tänään päätin, että alan lenkkeillä hölkäten muutaman kerran viikossa. Ja lisäks salitreeniä noin kolme kertaa viikossa. Sitten ku on enemmän aikaa niin mahdollisesti salia enemmän !
lauantai 19. tammikuuta 2013
lauantai 19.1.
Mietin oikeesti miljoona kertaa, että kehtaanko edes postata tätä tänne.. mua nolottaa ja hävettää... kuinka mä voin vaan maata, ihan oikeesti, maata, koko päivän, tekemättä YHTÄÄN MITÄÄN !?! Oon oikeestaan vaa tuijottanu kattoon ja istunu paikallaan..Mua vaan ahdistaa tää saamattomuus ja nyt mietin tulevaisuutta ja mussutin noita karkkeja..ja jäätelöä.....ja limua.....öööööö ja nyt havahduin siihen et ei täst tuu mitään taaskaan.. älkää kauhistuko niin paljon ku mä ite...
Aamupala klo 10:
Olin vaa tänään taas niin saamaton, että jäi liikunnat melkeen kokonaan:
maitokahvi, täysjyväleipä margariinilla, juustolla ja kurkulla, rasvatonta jogurttia proteiinijauheella ja puolikkaalla banaanilla
välipala klo 13:30:
piparinmakuinen proteiinipatukka, proteiinijuoma(protskujauhetta 2-3rkl, rasvatonta maitoa noin 2dl, puolikas banaani, rasvatonta jogurttia desi), täysjyväleipä margariinilla, juustolla ja kurkulla.
päivällinen klo 16:
soijarouhe, uuniperunat, keitettyjä porkkanoita, ketsuppia, paistettua sipulia, juustoa
illalla klo 19:
proteiinipatukka, piparminttu jäätelöä 100g maidolla, soijarouhetta ketsupilla
lisää ruokaa klo 22: aakkosia kourallinen, ruisleipä margariinilla ja juustolla, pepsi maxia
päivällinen klo 16:
soijarouhe, uuniperunat, keitettyjä porkkanoita, ketsuppia, paistettua sipulia, juustoa
illalla klo 19:
proteiinipatukka, piparminttu jäätelöä 100g maidolla, soijarouhetta ketsupilla
lisää ruokaa klo 22: aakkosia kourallinen, ruisleipä margariinilla ja juustolla, pepsi maxia
Olin vaa tänään taas niin saamaton, että jäi liikunnat melkeen kokonaan:
Kotitreeniä:
-erilaisia vatsoja(kiertoja, hooveria, rutistuksia jne.), selkiä(rutistuksia, maastavetoa+soutua jne.), käsipainoilla ja ihan omalla kehonpainolla hauista, olkapäitä, ojentajia ja rintaa vähän.

prismasta: 6kpl/10e ja vitamiinit 4e/prk
perjantai 18. tammikuuta 2013
Jalkatreeniä
Tänää oli tosi kiire mut päätin silti käydä salilla tekee nopeen jalkatreenin niin ku olin jo alunperin suunnitellut. Eli tällästä suunnilleen tein:
10min crosstrainer
lähentäjät 3x12(40kg)
loitontajat 3x10(45kg)
takareidet 3x12(35kg??)
pohkeet 3x10(40kg)
jalkaprässi 12x80kg,10x90kg, 8x100kg
sitte ihan vaan kyykkyjä(5kg levypainolla):
leveä kyykky 3x20
askelkyykky 3x12 molemmilla jaloilla
kapea kyykky 3x20
5min crosstrainer lopuks vielä
eli en tosiaa kerenny olla ku noin 40min niin sen takia ei oikeen enempää edes olis kerenny tehä.
10min crosstrainer
lähentäjät 3x12(40kg)
loitontajat 3x10(45kg)
takareidet 3x12(35kg??)
pohkeet 3x10(40kg)
jalkaprässi 12x80kg,10x90kg, 8x100kg
sitte ihan vaan kyykkyjä(5kg levypainolla):
leveä kyykky 3x20
askelkyykky 3x12 molemmilla jaloilla
kapea kyykky 3x20
5min crosstrainer lopuks vielä
eli en tosiaa kerenny olla ku noin 40min niin sen takia ei oikeen enempää edes olis kerenny tehä.
torstai 17. tammikuuta 2013
Uutta ulkoasua
Jee, mä onnistuin edes saamaan sen sinisen kauheen taustan pois ja muutettua muutenkin vähän tätä ulkoasua siedettävämmäksi. En vaan oo vielä perehtyny tähän niin hyvin, että osaisin vielä laittaa tohon kuvia. Pitää opetella se joku toinen päivä. On tää nyt ainaki vähän parempi ku se edellinen valmispohja.
Äsken hain postit niin huomasin et mulle on tullu kunto plus lehti. En ees muista et olisin alkanu tilaamaan sitä mut nähtävästi oon. Siispä seuraavat kuus numeroo mulle tulee sitte kunto plussaa :D Must tuntuu et oon joskus tilannut ton lehden, jos siin on ollu joku kiva tilaajalahja, mut se selvii sitte kuukauden päästä, koska ei tossa sanota muuta, ku et se lahja lähetetään mulle kuukauden kuluttua.. sitä odotellessa ! Alan heti selailemaan tota lehteä, jos siel olis jotain hyödyllistä ja mielenkiintosta tietoa mulle :))
weheartit.com
Äsken hain postit niin huomasin et mulle on tullu kunto plus lehti. En ees muista et olisin alkanu tilaamaan sitä mut nähtävästi oon. Siispä seuraavat kuus numeroo mulle tulee sitte kunto plussaa :D Must tuntuu et oon joskus tilannut ton lehden, jos siin on ollu joku kiva tilaajalahja, mut se selvii sitte kuukauden päästä, koska ei tossa sanota muuta, ku et se lahja lähetetään mulle kuukauden kuluttua.. sitä odotellessa ! Alan heti selailemaan tota lehteä, jos siel olis jotain hyödyllistä ja mielenkiintosta tietoa mulle :))
weheartit.com
Uusia juttuja
Tollasia saapui eilen siis postiin. Kokeilin jo tota better bodies -toppia ja se on ihanan pehmeetä ja joustavaa materiaalia. Istu muutenki tosi kivasti päälle ja selkä on kivan mallinen eli tykkään ehdottomasti. Fitnesstukun t-paita tuli siis kaupanpäällisiks, kai sitä voi yöpaitana pitää tai jotain.. Lisäks tilasin shakerin, jota ajattelin pitää ihan juomapullona salilla ja muutenkin päivisin mukana. Tohon alaosaan mahtuu kätevästi myös jotain vitamiineja ynnä muita juttuja ja esim. protskujauhetta.
Anabolic BCAA
Ripped hardcore
Molemmat yllä olevista on tällä hetkellä nähtävästi loppu, mutta testailen niitä ja kirjottelen tänne (mahdollisista) tuloksista myöhemmin. Mä oon vaan tosi huono muistamaan syömään mitään tollasia, mut mä nyt innostun aina kaikesta ja kokeilen kaikkea, joten kai nää tässä samalla menee.
p.s. Tervetuloa uusille lukijoille !! :))
tiistai 15. tammikuuta 2013
Ruokapäiväkirja ja treeniä
Tänää mä en oo oikeestaan tehny mitään muuta, ku yrittänyt tehä kaikki koulujutut valmiiks ja urheillu. Oon vähän kipee, mut menin silti pumppiin ja balanceen salille, kuitenkin niiden jälkeen olo oli jo paljon virkeempi ja parempi.
Toi nykyinen les mills bodypumpin ohjelma on mun mielestä kiva. Toisaalta jotenki tuntuu et ne liikkeet on helpompia ku aikasemmissa ohjelmissa ja painojaki saa laittaa enemmän eikä silti tunnu seuraavana päivänä missään. Liikkeet on kuitenki niin selkeitä et ne tulee varmasti tehtyä oikein. Hauikset kyl huus hoosiannaa jo puolessa välissä, huhhuh. Se on niin ihana tunne ku lähtee salilta ja ei pääse melkeen portaita alas. Sitte tietää, et on oikeesti tehnytkin jotain. Balance ja muut liikkuvuus tunnit ei oo oikeestaan ikinä ollut se "mun juttu" mut oon yrittänyt käydä noillakin kerran viikkoon, vähän vaihdellen välillä joogaa, pilatesta, piloxingia, shapea, balancea, stretchingiä..Kehittäähän ne liikkuvuutta, sisäisiä lihaksia keskivartalossa, hengitystä, tasapainoa ja pitäis poistaa stressiä mut kyl mulla toimii paremmin stressin poistoon se kun saa riehua jollain vauhdikkaalla tunnilla ja nauraa enemmän ku hengitellä jossain nousevassa gobrassa. Olin luvannut mennä kaverinkaa lenkille vielä, mut oon nyt jo ihan poikki etten meekkään. Huomenna sitten :)
Kuitenkin tässä olis ne tän päiväset ruuat:
aamupala klo 10: kalinka jogurtti 150g, ananas-mandariini mehua 3dl, ruisleipä viipale keijulla, oltermannilla ja kurkulla, vettä, muutama salmiakki pastilli
päivällinen klo 14: pinaattikeitto 400g raejuustolla, ruisleipä keijulla ja oltermannilla, vettä
salilla klo 15-18: vettä
salilla klo 15-18: vettä
salin jälkeen illalla klo 19: proteiinijuoma(pilttiä 1prk, maitoa 2.5dl, protskujauhetta 2rkl, ananasmurskaa 0.5prk), pari lusikallista punajuurisalaattia, ruisleipä keijulla ja oltermannilla, vettä
Yleensä syön vähän enemmän, koska mun päivään kuuluu useimmiten kaks lämmintä ateriaa: koulussa ja kotona. Muutenkin välipala jäi kokonaan väliin tänään, kun treenit osu vähän eri kohtaan ku yleensä. No tällä kertaa näin!
Pitäis alkaa ottaa kuvia omalla kameralla, mut aina se unohtuu ja meen vaan hakemaan weheartitista jotain paljon kivempia :D
Aikamoinen muutos tän tytön kropassa, kuukaudessa ! harvoin näkee kuukaudessa saavuttavan tollasta kroppaa. Laihtua pystyy olematta tyyliin syömättä, mutta tolla on ihan lihaksiakin tullut näkyviin tosi hyvin :oo
Tällänen ois mun unelmien kroppa !
maanantai 14. tammikuuta 2013
Aloitus mittoja
Laitan tähän nyt mun tänhetkiset mitat kropasta ja ajattelin noin kuukauden päästä laittaa uudet, että näkisin, oonko kehittynyt ollenkaan.
Reisi
oikea: 66cm vasen: 66cm
Pohje:
oikea: 39.5cm vasen: 40cm
Hauis:
oikea: 30cm vasen: 30cm
Napa: 83cm
Lantio: 93.5cm
Peppu: 107cm
Rinnan alta: 80cm
Ensimmäinen tavoite on nyt sitten kiinteytyä eli saada muutama sentti ihan joka puolelta pois. Otin myös äsken kuvia tän hetkisestä kropasta. Huhhuh miten oonkaan päästänyt itteni tähän kuntoon. En vaan ehi nyt ottaa noita kuvia kamerasta koneelle ja ajattelin muutenkin, että julkasen ne vasta sitte ku saan uudet otettua kuukauden päästä niin niitä on sitte kiva vertailla. Tai ainaki toivottavasti :--D
Jeeee, fitnesstukult tuli sähköpostia, että mun tilaus on jo postissa !! Eipä kestänyt kauaa ku vasta lauantaina sen tilasin ;-)
Reisi
oikea: 66cm vasen: 66cm
Pohje:
oikea: 39.5cm vasen: 40cm
Hauis:
oikea: 30cm vasen: 30cm
Napa: 83cm
Lantio: 93.5cm
Peppu: 107cm
Rinnan alta: 80cm
Ensimmäinen tavoite on nyt sitten kiinteytyä eli saada muutama sentti ihan joka puolelta pois. Otin myös äsken kuvia tän hetkisestä kropasta. Huhhuh miten oonkaan päästänyt itteni tähän kuntoon. En vaan ehi nyt ottaa noita kuvia kamerasta koneelle ja ajattelin muutenkin, että julkasen ne vasta sitte ku saan uudet otettua kuukauden päästä niin niitä on sitte kiva vertailla. Tai ainaki toivottavasti :--D
Jeeee, fitnesstukult tuli sähköpostia, että mun tilaus on jo postissa !! Eipä kestänyt kauaa ku vasta lauantaina sen tilasin ;-)
lauantai 12. tammikuuta 2013
Nettishoppailut ja ens viikon treenit
Tuhlasinpa taas rahaa fitnesstukkuuun. Siellä on ainakin tällä hetkellä ilmaiset toimituskulut jos tilaa yli 75€:lla ja sain vielä kaupan päälle ilmasen fitnesstukun paidan, kun ostoksista kertyi yli 100€, ups. Ei mun pitänyt ostaa muuta kun alennuksessa ollut better bodys army toppi. Oon jo pitkään halunnut niiltä sellasen keltasen topin, mutta päädyinkin tohon harmaaseen armykuosiin, koska se oli vaan enemmän mua. Ja se oli siis -25% eli jäi maksettavaks joku 45€. Olisin tarttenu housutkin, mutta ne nyt jäi kun loppusumma olis jo mennyt yli budjetin. Mä ostin myös muutaman purkin rasvanpolttajia, jotka buustaa aineenvaihdunnan takasin käyntiin ja niiden lisäks tilasin vielä purkin "lihasten kasvattajia". Ostin myös uuden ihanan limen vihreen shakerin, mihin saa kaikki pillerit ja jauheet siihen kanteen. Esittelen noi sitten kun ne saapuu.
Huomenna en varmaankaan ehdi päivittelemään, mutta tiedossa ei oikeestaan oo mitään ihmeellistä. Lähinnä hengailua kaverin kanssa ja lenkki. Ihanaa saa nukkua pitkään ! Tein kuitenkin ens viikolle treenikalenterin valmiiksi ja tälläseltä se näyttäisi:
ma: bodypump 55min
ti: bodypump 55min, balance 55min
ke: juoksumatto 45min
to: juoksumatto 55min
pe: bodypump 55min, pilates 55min
la: vapaa
su: lenkki 1h, yogalates 55min
Huomenna en varmaankaan ehdi päivittelemään, mutta tiedossa ei oikeestaan oo mitään ihmeellistä. Lähinnä hengailua kaverin kanssa ja lenkki. Ihanaa saa nukkua pitkään ! Tein kuitenkin ens viikolle treenikalenterin valmiiksi ja tälläseltä se näyttäisi:
ma: bodypump 55min
ti: bodypump 55min, balance 55min
ke: juoksumatto 45min
to: juoksumatto 55min
pe: bodypump 55min, pilates 55min
la: vapaa
su: lenkki 1h, yogalates 55min
Eka blogi teksti !!
Moi !
Oon täällä ihan täpinöissäni tästä blogista. En vaan oo kovin kokenut täällä bloggerissa, mutta päätimpä nyt kokeilla kuitenkin. Aattelin, että tää vois antaa mulle vähän motivaatiota laihduttamiseen ja lihasten kasvattamiseen. Oikeestaan, koko elämäntapojen muuttamiseen. Asioita, mitä mun pitäis muuttaa on liikaa, mutta alotetaan nyt treenin lisäämisellä, ruokavalion kuntoon laittamisella(=herkkulakko, säännölliset ruokailuajat, vähemmän energiaa, lisäravinteet käyttöön, enemmän vettä) ja unirytmillä :)
Tavoitteena mulla on saada lihaksikas kroppa siis ihan sellanen, josta näkee ulospäin, että on treenattu ja sen edellytyksenä on tän ylimääräisen rasvan karistaminen tästä päältä. Elikkä niistä tuun kertomaan täällä blogin puolella. Luultavasti tuun myös kertomaan täällä omasta elämästäni vähän, ainakin pintapuolisesti. Ensin kuitenkin kirjoittelen nimettömästi enkä paljasta vielä itseäni, mutta tulevaisuudessa on todennäköistä, että haluan kirjoittaa ihan omana itsenäni niin saan tänne paljon enemmän asiaa.
Toivottavasti tänne löytää samanhenkisiä ihmisiä seurailemaan ja kommenttia saa jättää :) !
weheartit.com
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)























