Tänää oli tosi kiire mut päätin silti käydä salilla tekee nopeen jalkatreenin niin ku olin jo alunperin suunnitellut. Eli tällästä suunnilleen tein:
10min crosstrainer
lähentäjät 3x12(40kg)
loitontajat 3x10(45kg)
takareidet 3x12(35kg??)
pohkeet 3x10(40kg)
jalkaprässi 12x80kg,10x90kg, 8x100kg
sitte ihan vaan kyykkyjä(5kg levypainolla):
leveä kyykky 3x20
askelkyykky 3x12 molemmilla jaloilla
kapea kyykky 3x20
5min crosstrainer lopuks vielä
eli en tosiaa kerenny olla ku noin 40min niin sen takia ei oikeen enempää edes olis kerenny tehä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti