tiistai 22. tammikuuta 2013

ruokaa ja liikuntaa

aamupala klo 12: proteiinipirtelö 5dl(maitoa n. 3dl, proteiinijauhetta n. 1.5rkl, 0.5 banaania, hedelmäpilttiä 75g), ruisleipä viipale margariinilla, juustolla ja kurkulla, maitokahvi

päivällinen klo 15.30: iso salaatti(salaatinlehtiä, kirsikkatomaatteja, kurkkua, ananaspaloja, savustettua lohta 100g, salaatinkastiketta 1-2rkl), maitoa 2dl

jälkkäri klo 16: proteiinipatukka(minttusuklaa 60g)

iltapala klo 18.30: kulhollinen muroja rasvattomalla maidolla, puolikas banaani, 1 rkl hilloa

lenkin jälkeen klo 22: itse tehty kaurakeksi, proteiinipirtelö 5dl(maitoa 3dl, pilttiä 50g, puolikas banaani, hedelmäjogurttia puol desiä), ruisleipä viipale(margariini, juusto, kurkku, tomaatti)

Liikunnat:

14km lenkki(kevyt hölkkä/kävely, kesto reilu 2h) ja käsipainotreeni kotona 15min

Paino on taas noussu ja tuntuu et vajoon vaan enemmän epätoivoon tän projektin kanssa ku mitään ei tapahdu ja tuloksia ei näy. Mut toisaalta turha tässä mitään kiirehtiä. Eiköhän ne tuu ajallaan.

Tavoitteena kuitenkin pudottaa kesään mennessä semmonen 10 kiloa ja saada lihasta kuitenki muutama kilo ;-) ja totta kai parempi kunto myös. Tänään päätin, että alan lenkkeillä hölkäten muutaman kerran viikossa. Ja lisäks salitreeniä noin kolme kertaa viikossa. Sitten ku on enemmän aikaa niin mahdollisesti salia enemmän !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti