Jeeee, jotenki tuntuu siltä, että tänää taas sain takasin motivaation ja taas mennään, jeee ! Ja mä menin sinne vaa'alle, ei se niin paha ollukkaan, muttei hyväkään :-/ mut tästä taas eteenpäin. Toivottavasti tää viikko on parempi. Viime viikolla taisin liikkua tasan kaks kertaa ja lisäks totta kai tanssin baarissa. Tänään kuitenki salilta otin sellasen kortin, mihin kerätään leimoja ja niistä leimoista saa sitte palkinnon ;--) Tulee sitte käytyäki useemmin, ku ei haluu menettää niitä. Lisäks tänää oli vika päivä lukiota!!

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti