maanantai 28. tammikuuta 2013

28012013

Ruokapäiväkirja:

aamupala klo 9: pieni omena
lounas klo 12: 2 x kasvispihvi, riisiä, salaattia, currykastiketta
kuntosali noin 1h
päivällinen klo 17: maitorahkaa noin 200g(hilloa, maitoa, proteiinijauhetta), 2 x ruisleipä(margariini, juusto)
välipala klo 19: piparminttu kermajäätelöä 2 kulhollista(maitoa), 1 x kauraleipä viipale(margariini, juusto)
iltapala klo 21: pepsi max, kauraleipä viipale(margariini), proteiinipatukka 61g(suklaa-päärynä-vanilja <3)

4 kommenttia:

  1. Syötkö lounaan ja päivällisen välissä mitään? 5 tuntia on melko iso väli?

    VastaaPoista
  2. Pitäisi syödä kolmen tunnin välein, mutta en vaan usein onnistu siinä :-( epäsäännöllinen päivärytmi ja yllättävät menot vaikeuttaa huimasti, mutta yritetään ;)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oletko kokeillut tehdä eväät valmiiksi kippoihin? Yllättävän helppoa kantaa mukaan, tai käydä kaupan kautta ostamassa esim. purkin tonnikalaa ja miniporkkanat? Tsemppiä!

      Poista
    2. Kyllä mä usein meenkin kaupan kautta ja saankin sieltä usein napattua jotakin terveellistä ja helppoa evästä, mutta oon välillä tosi huono ottamaan eväitä mukaan minnekkään :-( pitäisi tsempata !

      Poista