torstai 17. tammikuuta 2013

Uusia juttuja


Tollasia saapui eilen siis postiin. Kokeilin jo tota better bodies -toppia ja se on ihanan pehmeetä ja joustavaa materiaalia.  Istu muutenki tosi kivasti päälle ja selkä on kivan mallinen eli tykkään ehdottomasti. Fitnesstukun t-paita tuli siis kaupanpäällisiks, kai sitä voi yöpaitana pitää tai jotain.. Lisäks tilasin shakerin, jota ajattelin pitää ihan juomapullona salilla ja muutenkin päivisin mukana. Tohon alaosaan mahtuu kätevästi myös jotain vitamiineja ynnä muita juttuja ja esim. protskujauhetta.

Anabolic BCAA
Ripped hardcore

Molemmat yllä olevista on tällä hetkellä nähtävästi loppu, mutta testailen niitä ja kirjottelen tänne (mahdollisista) tuloksista myöhemmin. Mä oon vaan tosi huono muistamaan syömään mitään tollasia, mut mä nyt innostun aina kaikesta ja kokeilen kaikkea, joten kai nää tässä samalla menee.

p.s. Tervetuloa uusille lukijoille !! :))

2 kommenttia:

  1. Mä käyn hakemassa ens kuussa (synttäreiden jälkeen ;) itelleni luultavasti better bodiesin pökät! :)

    Ootko ajatellu laittaa jotain kuvaa että saisi vähän osviittaa missä mennään? Ei tietenkään naaman tartte näkyä jos anonyymisti kirjoittelet :)

    VastaaPoista
  2. vitsi ku mäki haluisin ne niin paljon !! mut nyt on tulossa niin paljon muita maksuja ettei pysty oikeestaan tilailla/ostaa treenivaatteita ku niitä on muutenki aikamoinen pino valmiiks. Uudet on vaa aina niin paljon kivempia :D

    Ja voin tottakai laittaa kuvaa, mut itekseni en oo keksinyt missä ottaisin ja miten sen saisin otettua. Alotin siis tän projektin vasta muutamia päiviä sitten ku alotin kirjottelemaan tätä blogia. Huomasin, että on aika paljon ylimäärästä kertynyt bilettämisen ja muiden seurauksena niin päätin, että nää ylimääräset saa lähteä pois ja lihasta tulla.

    VastaaPoista