-2kg: kampaaja aika(värjäys+leikkaus)
-3kg: uudet korkkarit, jotkut värikkäät <3
-5kg: kehonkoostumusvaaka
-6kg: juoksukengät
-8kg: tatuointi
-9kg: uudet converset
Tonne asti kun päästään niin alan olee jo super onnellinen ja siitä eteenpäin palkkioks riittää vaan se, että vanhat vaatteet istuu täydellisesti ja on kesä vihdoinkin ! :-D




aaa hei täähän on mahti idea! pitäis itekki väsää joku tämmönen, sais tällänen materialisti vähän motivaatioo lissää :D
VastaaPoistajep tuntuu et tää saattais olla ainoo keino, mikä mulla toimii :D tänää -0.6kg eilisestä ;--) ja se on paljon mulle jo ku täs viime aikoina vaaka on enemmän heilahtanut ylöspäin tota vauhtia :ss mutta toivotaa et se näiden palkintojen avulla jatkais tasasesti alaspäin eikä enää ikinä palais ennalleen !! tsemiä sullekkin!
VastaaPoista