tiistai 15. tammikuuta 2013

Ruokapäiväkirja ja treeniä

Tänää mä en oo oikeestaan tehny mitään muuta, ku yrittänyt tehä kaikki koulujutut valmiiks ja urheillu. Oon vähän kipee, mut menin silti pumppiin ja balanceen salille, kuitenkin niiden jälkeen olo oli jo paljon virkeempi ja parempi.

Toi nykyinen les mills bodypumpin ohjelma on mun mielestä kiva. Toisaalta jotenki tuntuu et ne liikkeet on helpompia ku aikasemmissa ohjelmissa ja painojaki saa laittaa enemmän eikä silti tunnu seuraavana päivänä missään. Liikkeet on kuitenki niin selkeitä et ne tulee varmasti tehtyä oikein. Hauikset kyl huus hoosiannaa jo puolessa välissä, huhhuh. Se on niin ihana tunne ku lähtee salilta ja ei pääse melkeen portaita alas. Sitte tietää, et on oikeesti tehnytkin jotain. Balance ja muut liikkuvuus tunnit ei oo oikeestaan ikinä ollut se "mun juttu" mut oon yrittänyt käydä noillakin kerran viikkoon, vähän vaihdellen välillä joogaa, pilatesta, piloxingia, shapea, balancea, stretchingiä..Kehittäähän ne liikkuvuutta, sisäisiä lihaksia keskivartalossa, hengitystä, tasapainoa ja pitäis poistaa stressiä mut kyl mulla toimii paremmin stressin poistoon se kun saa riehua jollain vauhdikkaalla tunnilla ja nauraa enemmän ku hengitellä jossain nousevassa gobrassa. Olin luvannut mennä kaverinkaa lenkille vielä, mut oon nyt jo ihan poikki etten meekkään. Huomenna sitten :)

Kuitenkin tässä olis ne tän päiväset ruuat: 

aamupala klo 10: kalinka jogurtti 150g, ananas-mandariini mehua 3dl, ruisleipä viipale keijulla, oltermannilla ja kurkulla, vettä, muutama salmiakki pastilli
päivällinen klo 14: pinaattikeitto 400g raejuustolla, ruisleipä keijulla ja oltermannilla, vettä
salilla klo 15-18: vettä 
salin jälkeen illalla klo 19: proteiinijuoma(pilttiä 1prk, maitoa 2.5dl, protskujauhetta 2rkl, ananasmurskaa 0.5prk), pari lusikallista punajuurisalaattia, ruisleipä keijulla ja oltermannilla, vettä

Yleensä syön vähän enemmän, koska mun päivään kuuluu useimmiten kaks lämmintä ateriaa: koulussa ja kotona. Muutenkin välipala jäi kokonaan väliin tänään, kun treenit osu vähän eri kohtaan ku yleensä. No tällä kertaa näin!

Pitäis alkaa ottaa kuvia omalla kameralla, mut aina se unohtuu ja meen vaan hakemaan weheartitista jotain paljon kivempia :D


Aikamoinen muutos tän tytön kropassa, kuukaudessa ! harvoin näkee kuukaudessa saavuttavan tollasta kroppaa. Laihtua pystyy olematta tyyliin syömättä, mutta tolla on ihan lihaksiakin tullut näkyviin tosi hyvin :oo






Tällänen ois mun unelmien kroppa !



5 kommenttia:

  1. Wau! Aikamoinen muutos kuukaudessa ja hyvältä näyttää! Saanko udella kuinka monta kiloa laihduit ja kuinka paljon kaloreita suunnilleen päivässä syöt? :) tollasten tulosten näkeminen tosiaankin motivoi omassa kroppa-kuntoon-projektissani. :D

    VastaaPoista
  2. toi on siis jonkun muun kroppa jota ihailen :))) kuva on siis ihan netistä bongattu! olispa ollukkin minä, tohon on vaan aikamoinen matka vielä..

    VastaaPoista
  3. mutta oot oikeessa: motivaatio vaan nousee kun näkee muiden onnistuvan ! ;)

    VastaaPoista
  4. Okei okei :D Mutta totta puhut, sama se kenen kroppa, motivoi joka tapauksessa! :)

    VastaaPoista
  5. haha totta, toi on kyllä ihan älyttömän hyvä tulos, KUUKAUDESSA :o!

    VastaaPoista