Oon täällä ihan täpinöissäni tästä blogista. En vaan oo kovin kokenut täällä bloggerissa, mutta päätimpä nyt kokeilla kuitenkin. Aattelin, että tää vois antaa mulle vähän motivaatiota laihduttamiseen ja lihasten kasvattamiseen. Oikeestaan, koko elämäntapojen muuttamiseen. Asioita, mitä mun pitäis muuttaa on liikaa, mutta alotetaan nyt treenin lisäämisellä, ruokavalion kuntoon laittamisella(=herkkulakko, säännölliset ruokailuajat, vähemmän energiaa, lisäravinteet käyttöön, enemmän vettä) ja unirytmillä :)
Tavoitteena mulla on saada lihaksikas kroppa siis ihan sellanen, josta näkee ulospäin, että on treenattu ja sen edellytyksenä on tän ylimääräisen rasvan karistaminen tästä päältä. Elikkä niistä tuun kertomaan täällä blogin puolella. Luultavasti tuun myös kertomaan täällä omasta elämästäni vähän, ainakin pintapuolisesti. Ensin kuitenkin kirjoittelen nimettömästi enkä paljasta vielä itseäni, mutta tulevaisuudessa on todennäköistä, että haluan kirjoittaa ihan omana itsenäni niin saan tänne paljon enemmän asiaa.
Toivottavasti tänne löytää samanhenkisiä ihmisiä seurailemaan ja kommenttia saa jättää :) !
weheartit.com


jep täällä kans tavotteena hankkia vähän lisää lihasta ja kiinteyttää paria ongelmakohtaa ;D
VastaaPoista♥:http://justafewmoresteps.blogspot.fi/
Kävin kurkkimassa jo sun blogia, vaikuttaa mielenkiintoiselta =) sullahan on jo melko täydellinen kroppa, tsemppiä treeenihin sielläkin ;)) !!
VastaaPoista