..mä meinaan eilen onnistuin hyvin ruokailuissa ja kävin lenkilläkin ! mutta tää päivä onkin asia erikseen -__- No kuitenkin tein sillon pari viikkoa sitte deadlinen et millon ekat kaks kiloo on lähteny ja se oli tänää ja se täytty, jehuu. Mut kuitenkin ku tulin koulusta kotiin ja kävin vaa'alla niin johan oli taas kiloja, pitänee huomen aamulla tarkistaa. Ehkä se johtu vaan vaatteista ja siitä et on juonut ja syönyt. Tää päivä lähti ihan lapasesta jo muutenki ja lisäks skippasin salitreenin ku ei vaan huvittanut mennä. Tänää ei paljon parane syödä mitään enää, koska äsken söin varmaa vuoden ruuat varastoon:
aamupala klo 7: vitamiiniporetabletti veteen, maitokahvi
lounas klo 11.30: makaronilaatikkoa ketsupilla, maitoa lasi
koulun jälkeen klo 15: 3 reissumies kauraleipää margariinilla, juustolla & kurkulla, raejuustoa n.1.5-2dl(+hilloa sen kanssa aika paljon+muuten vaan makeannälkään!!!!!), suklaakonvehti, 1dl mehua, pari rkl kaurapuuroa, hmm.. söinköhän viel jotain muuta...ei tuu mieleen mitään nytten..
Huh, onneks meil ei ollu karkkia/herkkuja kaapeissa lojumassa. Etin kaikki mahdolliset paikat ja löysin yhen konvehdin. Harkitsin jo reissua lähikauppaan, mut onneks pääsin yli tosta tunnevyörystä.
EDIT:
iltapala klo 22: mehukeitto(kevyt) n. 5dl, rahkaa n. 200g, proteiinijauhe 1rkl, jätti sämpylä(margariini, juusto), mandariini
Pelkään vähän, että se paino näyttää huomenna aamulla vähän enemmän kun tänään, mutta sunnuntaina toivon, että olis lähteny kilo tän päiväsestä painosta. Huomenna lenkille ja salille, koska tänään jäi sali välistä :-(
keskiviikko 30. tammikuuta 2013
maanantai 28. tammikuuta 2013
28012013
Ruokapäiväkirja:
aamupala klo 9: pieni omena
lounas klo 12: 2 x kasvispihvi, riisiä, salaattia, currykastiketta
kuntosali noin 1h
päivällinen klo 17: maitorahkaa noin 200g(hilloa, maitoa, proteiinijauhetta), 2 x ruisleipä(margariini, juusto)
välipala klo 19: piparminttu kermajäätelöä 2 kulhollista(maitoa), 1 x kauraleipä viipale(margariini, juusto)
iltapala klo 21: pepsi max, kauraleipä viipale(margariini), proteiinipatukka 61g(suklaa-päärynä-vanilja <3)
aamupala klo 9: pieni omena
lounas klo 12: 2 x kasvispihvi, riisiä, salaattia, currykastiketta
kuntosali noin 1h
päivällinen klo 17: maitorahkaa noin 200g(hilloa, maitoa, proteiinijauhetta), 2 x ruisleipä(margariini, juusto)
välipala klo 19: piparminttu kermajäätelöä 2 kulhollista(maitoa), 1 x kauraleipä viipale(margariini, juusto)
iltapala klo 21: pepsi max, kauraleipä viipale(margariini), proteiinipatukka 61g(suklaa-päärynä-vanilja <3)
Taas motivaatiota !!
Jeeee, jotenki tuntuu siltä, että tänää taas sain takasin motivaation ja taas mennään, jeee ! Ja mä menin sinne vaa'alle, ei se niin paha ollukkaan, muttei hyväkään :-/ mut tästä taas eteenpäin. Toivottavasti tää viikko on parempi. Viime viikolla taisin liikkua tasan kaks kertaa ja lisäks totta kai tanssin baarissa. Tänään kuitenki salilta otin sellasen kortin, mihin kerätään leimoja ja niistä leimoista saa sitte palkinnon ;--) Tulee sitte käytyäki useemmin, ku ei haluu menettää niitä. Lisäks tänää oli vika päivä lukiota!!
sunnuntai 27. tammikuuta 2013
viikonloppuuu!
Ööö joo kiva viikonloppu oli, mut mitä mä taas ajattelin? Perjantai ja lauantai meni baarissa=ruokaa, juomaa, grilliruokaa, herkkui+tanssimista.. En astu jalallanikaan vaa'alle hah :D
Tän päivän ruuat kuitenki tässä:
4 x kauraleipä viipale(margariini, juusto), 2 x maitokahvi, 150g mangoa, proteiinipatukka 60g, 2 x karjalanpiirakka munavoilla, maitorahkaa noin 125g mustaherukkahillolla(2tl), protskujauheella 1rkl ja maito tilkalla, fetasalaatti
Huomenna alkaa uus (parempi!) viikkO! ;-)
keskiviikko 23. tammikuuta 2013
230113
Hejjjssan,
Tänään mennyt kurkusta alas tälläset ruuat: maitokahvi x 2, fetasalaatti, 2 x ruisleipä(margariini, juusto), 2 x kauraleipä(margariini, juusto) + muutama haarukallinen pastaa kattilasta :''D & vähän illemmalla syödään perheen kanssa vielä munkit, jotka tuli äsken uunista ja kaffeeta niiden kanssa ;--)!! Ainniii ja kippasin mä siiderinki alas tänää .. edit: munkkeja meni sittenki 1,5kpl :oo ja lisäks cola zeroo ja pikkunen omena.
Liikuntaa en oo ollenkaa harrastanu, koska tulin vasta äsken kotiin. Tarkotus ois illalla kuitenki tehä ihan jotain pikku kuntoilua, lähinnä vatsoja, selkiä, käsiä & ehkä nopeelle lenkille jos ehtii !
Äsken hain postin ja siel oli joku clucodiet, ööö "laihdutusvalmiste?", josta sitte piti maksaa postimaksut, en totakaan muistanu tilanneeni, joten siitä on varmaanki aika kauan ku oon sen tilauksen laittanu. Peruin sen kuitenki heti, koska eipä ne oikeestaan mitään tarpeellisiä oo tällä hetkellä. Mä vaan aina tilailen kaikkee hetken mielijohteesta. Mut onneks tossa nyt oli vaan postikulut maksettavana, joten ei niin väliä jossen sitä koskaan tuu kokeilemaankaan.
nyt kuitenki katon koneelta "Jutta ja puolen vuoden dieetit", joka tulee tänään telkkarista ja sen jälkeen kahvit, lihaskunto ja sitte rentoudun helmikuun cosmon parissa ;--) edit: lähinki extemporee autolla nopeesti shoppailemaan uusia juttuja mitä löysin cosmoa selaillessa, nyt katon salkkarit, jutta ja puolen vuoden superdieetit ja luen kokeisiin ja kuntoilen sitten.. Huomenna kuitenki salille !
tiistai 22. tammikuuta 2013
se paras osuus, voitto !
Tein nyt mulle tälläsen motivaattorin, että mitä saan, kun oon pudottanut tarpeeksi kiloja:
-2kg: kampaaja aika(värjäys+leikkaus)
-3kg: uudet korkkarit, jotkut värikkäät <3
-5kg: kehonkoostumusvaaka
-6kg: juoksukengät
-8kg: tatuointi
-9kg: uudet converset
Tonne asti kun päästään niin alan olee jo super onnellinen ja siitä eteenpäin palkkioks riittää vaan se, että vanhat vaatteet istuu täydellisesti ja on kesä vihdoinkin ! :-D

-2kg: kampaaja aika(värjäys+leikkaus)
-3kg: uudet korkkarit, jotkut värikkäät <3
-5kg: kehonkoostumusvaaka
-6kg: juoksukengät
-8kg: tatuointi
-9kg: uudet converset
Tonne asti kun päästään niin alan olee jo super onnellinen ja siitä eteenpäin palkkioks riittää vaan se, että vanhat vaatteet istuu täydellisesti ja on kesä vihdoinkin ! :-D

ruokaa ja liikuntaa
aamupala klo 12: proteiinipirtelö 5dl(maitoa n. 3dl, proteiinijauhetta n. 1.5rkl, 0.5 banaania, hedelmäpilttiä 75g), ruisleipä viipale margariinilla, juustolla ja kurkulla, maitokahvi
päivällinen klo 15.30: iso salaatti(salaatinlehtiä, kirsikkatomaatteja, kurkkua, ananaspaloja, savustettua lohta 100g, salaatinkastiketta 1-2rkl), maitoa 2dl
jälkkäri klo 16: proteiinipatukka(minttusuklaa 60g)
iltapala klo 18.30: kulhollinen muroja rasvattomalla maidolla, puolikas banaani, 1 rkl hilloa
lenkin jälkeen klo 22: itse tehty kaurakeksi, proteiinipirtelö 5dl(maitoa 3dl, pilttiä 50g, puolikas banaani, hedelmäjogurttia puol desiä), ruisleipä viipale(margariini, juusto, kurkku, tomaatti)
Liikunnat:
14km lenkki(kevyt hölkkä/kävely, kesto reilu 2h) ja käsipainotreeni kotona 15min
Paino on taas noussu ja tuntuu et vajoon vaan enemmän epätoivoon tän projektin kanssa ku mitään ei tapahdu ja tuloksia ei näy. Mut toisaalta turha tässä mitään kiirehtiä. Eiköhän ne tuu ajallaan.
Tavoitteena kuitenkin pudottaa kesään mennessä semmonen 10 kiloa ja saada lihasta kuitenki muutama kilo ;-) ja totta kai parempi kunto myös. Tänään päätin, että alan lenkkeillä hölkäten muutaman kerran viikossa. Ja lisäks salitreeniä noin kolme kertaa viikossa. Sitten ku on enemmän aikaa niin mahdollisesti salia enemmän !
päivällinen klo 15.30: iso salaatti(salaatinlehtiä, kirsikkatomaatteja, kurkkua, ananaspaloja, savustettua lohta 100g, salaatinkastiketta 1-2rkl), maitoa 2dl
jälkkäri klo 16: proteiinipatukka(minttusuklaa 60g)
iltapala klo 18.30: kulhollinen muroja rasvattomalla maidolla, puolikas banaani, 1 rkl hilloa
lenkin jälkeen klo 22: itse tehty kaurakeksi, proteiinipirtelö 5dl(maitoa 3dl, pilttiä 50g, puolikas banaani, hedelmäjogurttia puol desiä), ruisleipä viipale(margariini, juusto, kurkku, tomaatti)
Liikunnat:
14km lenkki(kevyt hölkkä/kävely, kesto reilu 2h) ja käsipainotreeni kotona 15min
Paino on taas noussu ja tuntuu et vajoon vaan enemmän epätoivoon tän projektin kanssa ku mitään ei tapahdu ja tuloksia ei näy. Mut toisaalta turha tässä mitään kiirehtiä. Eiköhän ne tuu ajallaan.
Tavoitteena kuitenkin pudottaa kesään mennessä semmonen 10 kiloa ja saada lihasta kuitenki muutama kilo ;-) ja totta kai parempi kunto myös. Tänään päätin, että alan lenkkeillä hölkäten muutaman kerran viikossa. Ja lisäks salitreeniä noin kolme kertaa viikossa. Sitten ku on enemmän aikaa niin mahdollisesti salia enemmän !
lauantai 19. tammikuuta 2013
lauantai 19.1.
Mietin oikeesti miljoona kertaa, että kehtaanko edes postata tätä tänne.. mua nolottaa ja hävettää... kuinka mä voin vaan maata, ihan oikeesti, maata, koko päivän, tekemättä YHTÄÄN MITÄÄN !?! Oon oikeestaan vaa tuijottanu kattoon ja istunu paikallaan..Mua vaan ahdistaa tää saamattomuus ja nyt mietin tulevaisuutta ja mussutin noita karkkeja..ja jäätelöä.....ja limua.....öööööö ja nyt havahduin siihen et ei täst tuu mitään taaskaan.. älkää kauhistuko niin paljon ku mä ite...
Aamupala klo 10:
Olin vaa tänään taas niin saamaton, että jäi liikunnat melkeen kokonaan:
maitokahvi, täysjyväleipä margariinilla, juustolla ja kurkulla, rasvatonta jogurttia proteiinijauheella ja puolikkaalla banaanilla
välipala klo 13:30:
piparinmakuinen proteiinipatukka, proteiinijuoma(protskujauhetta 2-3rkl, rasvatonta maitoa noin 2dl, puolikas banaani, rasvatonta jogurttia desi), täysjyväleipä margariinilla, juustolla ja kurkulla.
päivällinen klo 16:
soijarouhe, uuniperunat, keitettyjä porkkanoita, ketsuppia, paistettua sipulia, juustoa
illalla klo 19:
proteiinipatukka, piparminttu jäätelöä 100g maidolla, soijarouhetta ketsupilla
lisää ruokaa klo 22: aakkosia kourallinen, ruisleipä margariinilla ja juustolla, pepsi maxia
päivällinen klo 16:
soijarouhe, uuniperunat, keitettyjä porkkanoita, ketsuppia, paistettua sipulia, juustoa
illalla klo 19:
proteiinipatukka, piparminttu jäätelöä 100g maidolla, soijarouhetta ketsupilla
lisää ruokaa klo 22: aakkosia kourallinen, ruisleipä margariinilla ja juustolla, pepsi maxia
Olin vaa tänään taas niin saamaton, että jäi liikunnat melkeen kokonaan:
Kotitreeniä:
-erilaisia vatsoja(kiertoja, hooveria, rutistuksia jne.), selkiä(rutistuksia, maastavetoa+soutua jne.), käsipainoilla ja ihan omalla kehonpainolla hauista, olkapäitä, ojentajia ja rintaa vähän.

prismasta: 6kpl/10e ja vitamiinit 4e/prk
perjantai 18. tammikuuta 2013
Jalkatreeniä
Tänää oli tosi kiire mut päätin silti käydä salilla tekee nopeen jalkatreenin niin ku olin jo alunperin suunnitellut. Eli tällästä suunnilleen tein:
10min crosstrainer
lähentäjät 3x12(40kg)
loitontajat 3x10(45kg)
takareidet 3x12(35kg??)
pohkeet 3x10(40kg)
jalkaprässi 12x80kg,10x90kg, 8x100kg
sitte ihan vaan kyykkyjä(5kg levypainolla):
leveä kyykky 3x20
askelkyykky 3x12 molemmilla jaloilla
kapea kyykky 3x20
5min crosstrainer lopuks vielä
eli en tosiaa kerenny olla ku noin 40min niin sen takia ei oikeen enempää edes olis kerenny tehä.
10min crosstrainer
lähentäjät 3x12(40kg)
loitontajat 3x10(45kg)
takareidet 3x12(35kg??)
pohkeet 3x10(40kg)
jalkaprässi 12x80kg,10x90kg, 8x100kg
sitte ihan vaan kyykkyjä(5kg levypainolla):
leveä kyykky 3x20
askelkyykky 3x12 molemmilla jaloilla
kapea kyykky 3x20
5min crosstrainer lopuks vielä
eli en tosiaa kerenny olla ku noin 40min niin sen takia ei oikeen enempää edes olis kerenny tehä.
torstai 17. tammikuuta 2013
Uutta ulkoasua
Jee, mä onnistuin edes saamaan sen sinisen kauheen taustan pois ja muutettua muutenkin vähän tätä ulkoasua siedettävämmäksi. En vaan oo vielä perehtyny tähän niin hyvin, että osaisin vielä laittaa tohon kuvia. Pitää opetella se joku toinen päivä. On tää nyt ainaki vähän parempi ku se edellinen valmispohja.
Äsken hain postit niin huomasin et mulle on tullu kunto plus lehti. En ees muista et olisin alkanu tilaamaan sitä mut nähtävästi oon. Siispä seuraavat kuus numeroo mulle tulee sitte kunto plussaa :D Must tuntuu et oon joskus tilannut ton lehden, jos siin on ollu joku kiva tilaajalahja, mut se selvii sitte kuukauden päästä, koska ei tossa sanota muuta, ku et se lahja lähetetään mulle kuukauden kuluttua.. sitä odotellessa ! Alan heti selailemaan tota lehteä, jos siel olis jotain hyödyllistä ja mielenkiintosta tietoa mulle :))
weheartit.com
Äsken hain postit niin huomasin et mulle on tullu kunto plus lehti. En ees muista et olisin alkanu tilaamaan sitä mut nähtävästi oon. Siispä seuraavat kuus numeroo mulle tulee sitte kunto plussaa :D Must tuntuu et oon joskus tilannut ton lehden, jos siin on ollu joku kiva tilaajalahja, mut se selvii sitte kuukauden päästä, koska ei tossa sanota muuta, ku et se lahja lähetetään mulle kuukauden kuluttua.. sitä odotellessa ! Alan heti selailemaan tota lehteä, jos siel olis jotain hyödyllistä ja mielenkiintosta tietoa mulle :))
weheartit.com
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)







