maanantai 28. lokakuuta 2013

Täällä taas !

Mulla on vähän jäänyt innokas kesävaihde päälle ja oon vähän turhankin paljon bilettänyt, lähes joka viikonloppu enkä oo oikeestaan kiinnittänyt huomiota syömisiin ollenkaan. Viikko sitten tajusin, että oon oikeestaan kesänkin lopun jälkeen mussuttanut päivittäin jotain herkkuja.. Olin viime viikon arkipäivät kuitenkin herkuitta ja viikonloppuna söin vähän omenapiirakkaa ja suklaata, mutta siihen se jäikin.

Tänään alkoi 5-päivän Nutrilett -dieetti. Syön päivittäin noin viisi ateriankorviketta eli pussikeittoa tai patukkaa sekä totta kai kahvia. Saan myös syödä kasviksia jos mieli tekee. 

Tän päivän syömiset siis näyttää tältä: 

aamupala: suklaashake veteen, maitokahvi
lounas: proteiinipatukka
välipala: suklaashake veteen, maitokahvi, sprite zero
päivällinen: proteiinipatukka, maitokahvi, pepsi max
iltapala: metsämarjashake veteen

noin 850-900 kcal 

kuva: weheartit.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti