Tänään alkoi 5-päivän Nutrilett -dieetti. Syön päivittäin noin viisi ateriankorviketta eli pussikeittoa tai patukkaa sekä totta kai kahvia. Saan myös syödä kasviksia jos mieli tekee.
Tän päivän syömiset siis näyttää tältä:
aamupala: suklaashake veteen, maitokahvi
lounas: proteiinipatukka
välipala: suklaashake veteen, maitokahvi, sprite zero
päivällinen: proteiinipatukka, maitokahvi, pepsi max
iltapala: metsämarjashake veteen
noin 850-900 kcal
kuva: weheartit.com

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti