Huh, en sentään sortunut ja lähtenyt baariin ollenkaan. Kuitenkaan ei mennyt viikonloppu ihan nappiin ruokailujen kanssa. Arkena on miljoona kertaa helpompaa ! Nyt mua on stressannut koulu niin paljon, että oon vaan lukenut koko viikonlopun ja nopeesti yrittänyt kavereitakin nähdä ja sit oon ravannu kaupassa ja pakollisilla asioilla. Mut perjantaina ja tänään ehdin käydä salillakin :--))
Tän päivän ruokailut:
aamupala klo 11: Kauraleipää margariinilla, kananmunalla ja juustolla. Maitokahvi. Kalinka 150g kerrosjogurtti.
päivällinen klo 15.30: kalakeittoa lautasellinen, raejuustoa noin 250g+vadelmahilloa 2rkl, novelle kivennäisvettä maustettuna 5dl
kahvit klo 17-19: maitokahvi, 2 valmis pakaste korvapuustia, pähkinöitä muutama kourallinen, lisää novelle sinkki kivennäisvettä. omena.
edit: lisää iltapalaa leffaa kattoessa klo 23: mandariini, kourallinen lakritsia, novelle kivennäisvettä, hilloa 3tl
Liikunta:
juoksumatto 45min
vatsoja, selkiä, kyykkyjä 15min
Hyvän kuulonen päivä!! :) Tsemppiä vaan jatkoonki :)
VastaaPoistakiitos, tsemppiä sullekkin ;)!
VastaaPoista