perjantai 8. helmikuuta 2013

Enemmän kuin epäonnistunut

Oisin voinut korjata nää mun huolimattomat syömiset ja liiat kalorit vaikka liikkumalla enemmän, mutta paha sitä näin jälkikäteen korjata. Katse vaan eteenpäin niin eiköhän se tästä. Viikonloppuna tulee kyllä juotua, mutta yritän muuten pysyä hallinnassa ;-) ja jaksaa liikkua !

Alotin taas käyttämään kiloklubin kalorilaskuria ja oon tunnollisesti merkannut koko viime viikon ruuat ja liikunnat sinne. Se on täysin ilmainen ja tosi helppo käyttää. Tuolta löytyy aika helposti kaikki ruuat eikä kauheasti tarvitse kalastella ja soveltaa, jossei oikeaa löytyisikään. Noi pallukat tuolla reunassa kertovat paljonko saa olla esim. energiapitoisia herkkuja ja onko päivän aikana tullut tarpeeksi proteiinia, kuituja ja kasviksia. Lisäks ruokapäiväkirjan yläkulmaan tulee valmiiksi lasketut ravintoainearvot päivän ruuista ja ovatko ne oikeanlaiset. Myös veden juontia voi tarkkailla vesilasi -mittarista.

Tosta siis näkee ettei ole ravitsemus ollut mulla ihan oikeanlaista tällä viikolla. Ens viikolla mun tavoite on saada ainakin kaksi vihreää palloa joka päivälle. Ei sen pitäisi olla vaikeeta, mutta mä oon vaan ollut niin välinpitämätön.

Tonne saa liikunnat samantyylisesti koottua. Taulukko kertoo sitten onko liikuttu riittävästi, tarpeeksi tehokkaasti ja vaihtelevasti. Tuolla voi myös keskustella keskustelupalstoilla sekä esim. asettaa itselleen tavoitepainoa, jonka kehittymistä voi seurailla painokäyrästä katsomalla. Ehdottomasti kannatan liittymistä !


Oma Viikko



maanantai: 2463kcal
tiistai: 1751kcal
keskiviikko: 1395kcal
torstai: 1935kcal
perjantai: 2225kcal


EDIT: Yritin laittaa teille sitä kaaviota mun päivän ruuista tuolta, mutta ei tää blogger oikeen tykännytkään siitä ja heitti ne ihan vinksalleen tänne, joten joudutte nyt tyytyä pelkkiin kalorimääriin. Pitää varmaan joskus kuvata kännykällä kuva :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti