Koululla mua odotti kuus tuntia kirjottamista kera ihanien paniikkieväiden kans: 3 suklaapatukkaa(joo luit oikein, kolme, kokonaista), puolikas cittarin mozzarellapatonki, täytetty sämpylä ja viinirypäleet ! nam, kaikki meni.
Sitten kotona söin äsken pienen omenan ja kalinka jogurtin. Aika paljon turhuuksia tuli syötyä, mutta annetaan olla, pistetään kirjotusten piikkiin. Mua väsyttää ihan kauheasti, mutta katon nyt mallivastaukset kysymyksiin ja alan lukea perjantaina koittaviin kirjoituksiin sen jälkeen. Illalla tulee Salkkarit ja Jutta ja puolen vuoden superdieetit. Niiden jälkeen meen nukkumaan ja nukun huomenna tosi pitkään !
Pakko kyl nyt ottaa pikku palauttavat torkut ! sit alkaa armoton lukeminen :-D
weheartit.com



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti